Question

We are sorry to inform you that your account has been locked by DigitalOcean staff

We are sorry to inform you that your account has been locked by DigitalOcean staff

**Please Unlock Account for me Email scc777clubs@gmail.com

**i’m from Thailand English basic

Subscribe
Share

I sign up new DigitalOcean account and pay $5 for verification but my account has been locked right after paying $5 using my paypal account

We are sorry to inform you that your account has been locked by DigitalOcean.

same issue with out reason at least give the reason before lock the account anyway first impression is last impression . bad service

This just happened to me as well. It seems like Digital Ocean charged my account $5 and locked my account.

Please refund me the funds back. I am not going to use your service again, this is a fraud.

So, is this some kind of joke or scam? Everybody in this section are complaining about setting up the account, filling the credit card info, and getting blocked right away??? Just like has happened to mine and this is why I am here???

REFUND ME AND CANCEL MY ACCOUNT ASAP!!!


Submit an answer
You can type!ref in this text area to quickly search our full set of tutorials, documentation & marketplace offerings and insert the link!

These answers are provided by our Community. If you find them useful, show some love by clicking the heart. If you run into issues leave a comment, or add your own answer to help others.

I just created an account, paid $ 5 through Pay Pal and my new account was immediately blocked? Where is my money and why did the lock happen? How do you create an account on your bugged site? How can I get my money back? Sounds like a scam. You can be sued.

i need to understand why my account is locked after i pay 5 dollar, so i waiting to open my account or money back.

We are sorry to inform you that your account has been locked

i create an account and i write my credit card to so say locked for what :D

Hello, Why my account is locked when i pay with paypal account? This is a message (We are sorry to inform you that your account has been locked by DigitalOcean.)

Hi scc777clubs -

Your account has matched many fraudulent signals, including links to multiple accounts with a history of non-payment and outstanding bills.

Our automated system appears to have correctly blocked your account and refunded your payment. If you feel that this is incorrect, please submit additional evidence to me directly via email (first name at) and I will review it.

I am really disappointed about this organization.

I am going to put it on my facebook, twitter and social network.

The same thing happened to me. Just registered, made payment of $5 and got this message: Account Locked We are sorry to inform you that your account has been locked by DigitalOcean.

Same here! Very bad experience. You sign up as a first time customer and get locked with no explanation and response from the support. Please respond to my ticket: 3469628

Same with me here. My account was locked immediately my card was charged. What’s going on … it’s a thing if you’re cherry picking who you want to offer your service to but why deduct money from my card. ?

“Account Locked. We are sorry to inform you that your account has been locked by DigitalOcean.”

I sign up new DigitalOcean account and pay $5 for verification but my account has been locked right after paying $5 using my paypal account.